Dersom du opplever en hvit / blank skjerm når du logger inn i Divako må du slette nettleserdataen på den berørte enheten. Avhengig av hvilken enhet og nettleser du bruker vil det være noen forskjellige framgangsmåter, vi har listet opp de vanligste nettleserene under med lenker til hvordan du sletter data. Merk at du ikke trenger slette loggen, men kun informasjonskapsler og nettstedsdata.
Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/2392709?hl=no&co=GENIE.Platform%3DDesktop&oco=1
Safari iPhone og iPad: https://support.apple.com/no-no/HT201265
Safari Mac: https://support.apple.com/no-no/HT201265
Mozilla firefox: https://support.mozilla.org/no/kb/slett-informasjonskapsler-fjerne-informasjon-netts
Edge: https://support.microsoft.com/nb-no/microsoft-edge/vis-og-slette-nettleserloggen-i-microsoft-edge-00cf7943-a9e1-975a-a33d-ac10ce454ca4
Dersom du fortsatt har problemer kan du nå oss på support@divako.no :)